duminică, 27 decembrie 2015

Scrisoare către Moș Crăciun

   I-am cerut Moșului, în scris, un telefon de jucărie și l-am primit. Îl văd în ochi și acum, cu receptorul alb, cu firul lung, cârlionțat și cu butonul pe care trebuia să apeși să-l faci să sune. Sora mea a primit o tiribombă, se învârtea și avea lumini care sclipeau, colorate. Am să notez aici și camioneta fratelui meu, chiar dacă el abia și-o amintește, avea în remorcă niște puișori de catifea, gata să fie transportați la vreo fermă avicolă închipuită. 
   Soră-mea a rămas curând fără jucăria ei, i-a fost șterpelită pe afară sau a uitat-o ea, în vreun moment de plictiseală, iar cu camioneta, atrase de puișorii pufoși, ne-am jucat mai mult noi, fetele.
   Nu știu dacă frații mei chiar și-au dorit cadourile acelea, dar pentru telefonul meu eu i-am scris Moșului un bilețel convingător. Și, pentru că dorința mi-a fost îndeplinită, rămâne pentru mine cadoul pe care mi-l amintesc mereu când vine vorba despre Moș.
   Acum și Moșii au proveniență diferită: e Moșul de la mamaie, Moșul de la mama, Moșul de la tata, Moșul de la bunicii de la țară, Moșul de la București, Moșul din Spania, din Germania și Moș Crăciun.
   Și parcă niciunul dintre ei nu își citește mesajele așa cum s-ar cuveni, așa mi-a spus mie o fetiță, că a băgat de seamă că Moș Crăciun face mai mult așa cum dorește el. Și totuși, i-a trimis o scrisoare drăgăstoasă Moșului.
    Scrieți și voi și fiți atenți ce vă doriți!
   Cât de la mine - un sac încărcat de bucurii și multă voie bună vă doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai avut un gând anume pentru care te-ai oprit aici? Ai vrea să-mi spui ceva? Ok!
Pe mine mă găsești aici. De ce să nu-mi vorbeşti?