miercuri, 27 ianuarie 2016

I don't care!

                                                           
www.mycallfinder.com Robots-reading-script-600x250.jpg
     Ajung seara acasă și aflu imediat că nu avem nici semnal la TV, nici internet. Avem doar telefon și toate astea de la Digi.

     Voicu îmi zice că stă deja de o oră cu telefonul la ureche, în speranța că îi va răspunde un operator de la departamentul Relații cu clienții.


     În sfârșit, răspunde cineva și încep să aud o parte din conversația client (Voicu) /operator:



Client: Bună seara, locuiesc pe strada X (o stradă minusculă, de altfel) și e mai mult de o oră de când nu avem semnal la cablu și nici internet.

Operator (destul de prompt): Bună seara, s-a consemnat un incident în zona dumneavoastră.
Client (surprins): Da? Care zonă?
Operator: Zona dumneavoastră.
Client: Ce incident?
Operator: Nu dețin această informație. Un incident.
Client: Când se rezolvă?
Operator: În cel mai scurt timp posibil.
Client: Adică mâine dimineață?
Operator (standard): În cel mai scurt timp posibil.
Client (iritat): Domnule, ce înseamnă în cel mai scurt timp posibil? Peste 5 ore? Peste 2 minute?
Operator (imperturbabil): În cel mai scurt timp posibil.
Client: Și eu cum aflu că s-a remediat? Vă rog să mă sunați să mă anunțați.
Operator: Vă vom trimite un SMS.
Client: Nu vreau un SMS, doresc să mă sunați.
Operator: Vă trimitem un SMS. Acesta este numărul dumneavoastră?
Client: Vreau două SMS-uri. Sau un SMS și un anunț pe mail.
Operator: Vă trimitem un singur SMS. De ce vreți două?
Client (combativ): Pentru că telefonul meu nu mă avertizează sonor când primesc SMS. Așa că vreau două SMS-uri. Sau un SMS și un mail.
Operator: Vă trimitem un singur SMS.
Client (dramatic): Ah, mi-a crescut tensiunea! Te-am înregistrat și o să fac o reclamație.
Operator (sec): Nu aveți voie să mă înregistrați fără acordul meu.
Client: Păi și voi mă înregistrați! Dacă nu eram de acord să fiu înregistrat, nici nu ajungeam să vorbesc cu vreun operator!
Operator (imperturbabil): Nu vă dau voie să mă înregistrați.
Client (disperat): Mă înțeapă inima!
Operator: Vă mai pot fi de folos cu alte informații?
Client (subversiv): Da. Aș vrea să știu ce oferte de telefoane aveți.
Operator (pe principiul Hipsterova - Kaput Kartela): Vă doresc o seară plăcută mai departe!

N.B. Nu am primit nici SMS, nici mail, nici telefon.



https://www.youtube.com/watch?v=dMqGr4A_0E0

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai avut un gând anume pentru care te-ai oprit aici? Ai vrea să-mi spui ceva? Ok!
Pe mine mă găsești aici. De ce să nu-mi vorbeşti?